Nov 28, 2011

Soba za okupljanje

Iako nisu baš najpraktičnije, oduvek su mi bile atraktivne prostorije u kojima su garniture za sedenje smeštene u "udubljenje" nastalo denivelacijom što je, ako se ne varam, bilo u trendu tokom 60-ih godina prošlog veka. Taj koncept sam primenio na ovde prikazanoj sobi za okupljanje kojom započinjem seriju 3D prikaza enterijerskih rešenja. Simetrijom i toplim bojama, tj. kombinacijom žute, bež i braon, želeo sam da postignem prijatnu, relaksirajuću atmosferu. Ovalnim ogledalima, umesto kojih bi mogle da stoje i police za knjige, fotografije ili umetničke slike, pokušao sam da unesem malo misterije...




 (klikni na slike za uvećanje)

2 comments:

  1. Dobre su boje (meni bi u realnosti mozda vise prijali slabiji tonovi svih); a zacin u vidu ogledala je ++

    ReplyDelete
  2. Hvala. :)
    U poslednje vreme mi je tamnija nijansa žute boje iz nekog razloga vrlo privlačna, naročito u kombinaciji sa braon.
    (A moj brat je komentarisao da ga ova soba podseća na onaj sladoled "Cmok". :D)

    ReplyDelete