Mar 10, 2020

Izložba kolaža MeleM

Moja druga samostalna izložba pod nazivom MeleM biće otvorena 21. marta, u 19:00, a trajaće nedelju dana. Mesto održavanja je kafe bar Dnevna soba koji se nalazi u ulici Svetozara Markovića 14a, u Nišu. Dobrodošli!


Nekoliko reči o izložbi...

Bavljenje umetnošću na mene ima gotovo isceliteljsko dejstvo, pa otud i MeleM kao naziv moje druge samostalne izložbe. Pod ovim milozvučnim palindromom objedinjeno je 25 kolaža koji su nastali u prethodnih godinu dana, a u kojima se sudaraju i prožimaju različiti uticaji, počev od snova i bajki, preko mitologije, folklora i nadrealizma, do eksperimentalnih i animiranih filmova. 

Istovremeno, oni predstavljaju svojevrsne suvenire sa učestalih putovanja do najudaljenijih kutaka mog unutrašnjeg carstva, i nit koja me povezuje sa kosmičkom prazninom, a shodno tome u sebi nose i izvesnu dozu poetskog mraka i egzistencijalne melanholije. Njihova značenja i meni kao autoru izmiču, a njihovo tajanstvo potiče iz odnosa koji prema njima gajim u toku stvaralačkog procesa. Dodeljujući im ulogu vodiča i ne znajući kuda će me odvesti, prepuštam se misteriji koju smatram neodvojivom od umetničkog dela i koju izjednačavam sa blagotvornim melemom za duh.

1 comment:

  1. Zbog situacije u vezi sa virusom Covid-19, izložba se otkazuje. Hvala na razumevanju!

    ReplyDelete